Business Case
teamontwikkeling

Opdrachtomschrijving

Holiday Ice is in de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot dé toonaangevende & innovatieve private label-producent van multipacks en impulsijs.

Door een gemiddelde jaarlijkse groei van 20 % vinden inmiddels ruim 350 miljoen ijsjes hun weg naar ruim 20 landen binnen en buiten Europa. Door het actief inzetten van onze specifieke product & marktkennis realiseren we groeikansen voor onze klanten. Onze keuze voor een organisatie met een lage overhead en flexibele productielijnen zorgt voor concurrerende prijzen. Dit betekent voor onze klanten ‘value for money’.
Gemiddeld 160 medewerkers, met ruim 210 in het hoogseizoen.

Door de structurele groei neemt het aantal operators, technische en operationele medewerkers van Holiday Ice toe. Ondersteun ons bij het professionaliseren van de samenwerking tussen de operators onderling, tussen de operators en de technische dienst, en tussen de afdeling bedrijfsbureau en de administratie.
Help ons bij het creëren van een ondersteunende cultuur die onze interne en externe klantgerichtheid aanzienlijk verbetert.

Resultaat

Vergroting van saamhorigheid binnen de teams.
Vergroting van het persoonlijk leiderschap bij het merendeel van de deelnemers.
Inspirerend gedragskompas SUPER, waarbij momenten van de waarheid tussen de afdelingen onderling zijn afgestemd en het nieuwe passende gedrag is bepaald.
SUPER staat voor

  • Samen – bruggen bouwen i.p.v. muren]
  • Uitstraling [enthousiast, schoon, verzorgd, opgeruimd]
  • Professioneel [hoge kwaliteit, goed zijn in je vak, doe je taak volledig en goed]
  • Eigen Verantwoordelijkheid [focus op cirkel van invloed, denk na, toon initiatief, houd het simpel]
  • Resultaatgericht [los het op, maak het af, verspil niks en verdien jezelf terug]

Hierdoor verbetering in de uitspreek-, afspraak- en aanspreekcultuur.

Lees de ervaringen van Holiday Ice

Over onze opdrachtgever

Holiday Ice is in de afgelopen 10 jaar uitgegroeid tot dé toonaangevende & innovatieve private label-producent van multipacks en impulsijs.

Door een gemiddelde jaarlijkse groei van 20 % vinden inmiddels ruim 350 miljoen ijsjes hun weg naar ruim 20 landen binnen en buiten Europa. Door het actief inzetten van onze specifieke product & marktkennis realiseren we groeikansen voor onze klanten. Onze keuze voor een organisatie met een lage overhead en flexibele productielijnen zorgt voor concurrerende prijzen. Dit betekent voor onze klanten ‘value for money’.
Gemiddeld 160 medewerkers, met ruim 210 in het hoogseizoen.