Business Case
Opdrachtomschrijving
Ons doel: Wij willen en moeten groeien naar EXCELLENTE DIENSTVERLENING
Onze vraag: Help ons bij de implementatie van de juiste cultuur
Resultaat
- Urgentie is helder
- Nieuwe taal is geïntroduceerd
- Medewerkers zijn eigenaar en dragen bij aan realiseren ambitie
- Klanten ervaren een proactieve organisatie die meedenkt, verrast en haar afspraken nakomt
Over onze opdrachtgever
De coöperatieve bloemenveiling FloraHolland biedt telers en klanten een netwerk van zes (inter)nationale marktplaatsen (Aalsmeer, Naaldwijk, Rijnsburg, Bleiswijk, Eelde en Veiling Rhein-Maas), een landelijk opererende bemiddelingsorganisatie (FloraHolland Connect) en een internationaal actieve afdeling Import. Veiling Rhein-Maas (Herongen, D) is een samenwerking tussen FloraHolland en Landgard. Als wereldwijd grootste veilingorganisatie verwerkt FloraHolland jaarlijks ruim 12 miljard bloemen en planten. De jaaromzet is ruim 4,1 miljard euro. Bij FloraHolland werken 4200 medewerkers.