Sodexo – Cultuurverandering

sodexo

 
 
 
 

Sodexo Altys, Amstelveen 
Onderdeel van de Sodexo Group, ‘s werelds grootste internationale Food & Facilities Management organisatie. Gebouwbeheer, bedrijfskleding, logistiek, restauratieve voorzieningen en andere services.
Circa 650 medewerkers.

Opdracht omschrijving

  • Help ons bij de transformatie van Altys door ons te begeleiden op de procesmatige en projectmatige aspecten van deze transformatie.
  • Daarnaast : introduceer de nieuwe gewenste cultuur en zorg ervoor dat onze medewerkers deze kunnen uitdragen.

Resultaten

  • De gekozen richting is gecommuniceerd.
  • Management en medewerkers weten wat de impact van de keuzes op hun situatie is.
  • Kernwaarden zijn opgesteld, gecommuniceerd en uitgedragen.
  • Klanten ervaren een verbeterde dienstverlening door ondermeer een verhoogd probleemoplossend vermogen.

De opdrachtgever aan het woord
“Onze grootste opdrachtgever ervaart dat het duidelijk zichtbaar is dat we aan de slag zijn om onze performance te verbeteren en dat ‘de rust is wedergekeerd”.
Johan Stellingwerf, CEO Sodexo Altys

“De begeleiding van De M Factor van onze expeditie heeft echt geleid tot betrokkenheid van onze mensen en blijvende vernieuwing van onze organisatie”.
Mirella Bouweriks, HR directeur Sodexo